VIL DU LÆRE HOMEBOB BEDRE AT KENDE?

Få svar på ofte stillede spørgsmål her.

Hvordan anvender jeg HomeBob?
Du downloader HomeBob i App Store, hvis du har iPhone, eller i Google Play, hvis du er Android-bruger. Når du har downloadet appen, vil du som det første blive bedt om at oprette en personlig profil eller at oprette en bolig, hvor du kan uploade dokumenter og oprette opgaver efter behov. Herefter er du klar til at benytte dig af alle HomeBobs mange fordele. I vores introvideo kan du også se, hvordan du anvender HomeBob.

Hvem kan anvende HomeBob?
HomeBob kan anvendes af alle, der er over 18 år og har en ejerbolig, andelsbolig og/eller et sommerhus.

Hvad får jeg ud af at anvende HomeBob?
HomeBob holder styr på din bolig, så du får ro i sindet og overskud til mere – både mentalt og økonomisk. HomeBob er nemlig en intelligent app, der samler alt om din bolig ét sted, giver dig kvalificeret rådgivning og gør det muligt for dig at dele relevante opgaver og informationer med andre. På den måde gør HomeBob det nemmere for dig at være boligejer.

Er HomeBob gratis?
Ja, det er gratis både at downloade og anvende HomeBob.

Hvordan kan jeg være sikker på, at mine data er beskyttet?
Som bruger af HomeBob bliver dine data gemt i appen, der er beskyttet af din smartphones operativsystem. Du kan oprette et personligt brugernavn og password til appen. Dine data bliver ligeledes gemt på en HomeBob-server, der gør, at du kan have en backup af dine data, og at du kan tilgå dine data fra en anden smartphone. For at benytte HomeBob-serveren skal du oprette en profil med brugernavn og password. I kommunikationen mellem appen og serveren er dine data krypteret.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan finde ud af at anvende HomeBob?
Vi har gjort HomeBob så enkel at anvende som mulig. Hvis der alligevel er noget, du ikke helt kan finde ud af, er du altid velkommen til at kontakte os på info@homebob.dk eller +45 70 20 30 23.

App Store

Google Play